miércoles, 18 de noviembre de 2009

Amic invisible

Benvinguts companys, recordo una mica com funciona l'amic invisible, si algú té dubtes que pregunti a "comentaris":
- No hi ha límit de diners (i menys qui m'ho faci a mi...) però jo recomanaria no passar de 20 eurus, ja n'hi ha prou, no?
- Pot ser un regal fet per un mateix, té el seu encant que qui et faci el regal perdi una estona del seu temps pensant en tu...
- Comporteu-vos, és a dir, no regaleu res que no us agradaria rebre.
- NORMA INDISPENSABLE: Cal anar deixant pistes en aquestes setmanes, no cal que siguin evidents, però cal que orienteu (o desorienteu, jejeje) al vostre amic invisible!

P.D: Si no es pot venir a l'àpat de Nadal no patiu, trobarem un moment perquè deixeu i us deixin el vostre regal!

Merci per participar; a divertir-se!!!

3 comentarios:

  1. però què passa? SOPAR DIVENDRES 18 A LA NIT, OSTIA! O ES FA BE O NO ES FA RES. VERGONYA EM FA QUE ESTIGUI GUANYANT L' OPCIÓ DE DINAR A L' IES EL DIMARTS. I QUÈ PREPAREM, ENTREPANS DE TONYINA I CAFÈS AZKOYEN?
    JA US VAL
    jc TAGUA

    ResponderEliminar
  2. Carles sempre un sopar dóna peu a molt més, però ara mateix jo valoro la participació per davant d'altres coses i m'agradaria dir que tb espero que hi vinguin profes que han passat pel IES o que ja no hi seran com a substituts a final de trimestre.... em sap tan greu perdre els companys de guàrdia del dijous de 2/4 de 4 a 2/4 de 5..... és la millor hora de la setmana, sobretot quan no tenim guardia i podem compasrtir l'espai de la sala de profes;)

    ResponderEliminar
  3. molt assenyat, Salo, molt assenyat...
    Carles tagua

    ResponderEliminar